Sign Blog


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketika bosan melanda diriku..



   hmmm.. paling tak best la kalau xda kerja nak buat kan? BOSAN.. asyik main facebook pulak kalau xda kerja.. tapi kadang-kadang saya dengan sepupu saya akan keluar ke suatu tempat.. amik gambar .. ini lah kerja saya kalau dah bosan.. ada la sedikit gambar yang saya ambik.. hehe.. masih belajar main kamera.. =)


                             Lokasi di Pantai Manis Papar.. semua gambar yang saya ambik ni di Pantai Manis..
                                                           minta maaf lah kalau tak cantik.. =)



Ni anak kelapa yang hanyut jadi mangsa.. hehehe =) ok tak?


ha.. ini la sepupu saya.. Syed Hafiz.. terpaksa jadi model sambilan..hihihih =)


Senja di Pantai Manis..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Pages

Dikuasakan oleh Blogger.

About Me

Followers


Messages