Sign Blog


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Datang!



    Assalamualaikum W.B.T dan salam 1Malaysia ku ucapkan sebagai pembuka bicara untuk blog baru saya ini.. ya tepat sekali!..budak baru dalam dunia blogger..sila beri tunjuk ajar kepada saya.. tujuan membuat blog hanyalah untuk mengisi masa yang terbuang..disamping itu juga saya akan kongsikan apa yang baik untuk dikongsikan buat tatapan kita bersama.. salah dan silap post dalam blog saya ini harap di maafkan..


ini la saya... Just call me Faris =D
   Sebelum saya update post di blog ini,adalah lebih baik saya perkenalkan diri terlebih dahulu.. Saya Faris.. berasal daripada Kundasang Sabah... berbangsa brunei mix dusun.. lahir pada 27 september 1989. mempunyai 3 orang adik beradik,saya anak kedua.. hehe.. =D












0 ulasan:

Catat Ulasan

Pages

Dikuasakan oleh Blogger.

About Me

Followers


Messages