Sign Blog


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kundasang..



Kundasang? my home sweet home..kampung halamanku.. semua tentu tahu tentang kundasang..memang tempat yang menarik untuk di lawati.. rasanya 1 hari tak puas jalan di sini...lebih baik tinggal 2--3 hari.. saya jamin,korang tentu puas hati..

     

      kenapa saya post pasal kundasang? ya...minggu depan (19hb Disember 2011) saya nak balik kampung..pak cik nak kahwin dah.. tu sebab post ni.. tidak sabar pula nak balik..  korang tengok lah sedikit gambar d kundasang ni.. memang BEST kat cni..datanglah bercuti.. sekarang ni hujung tahun..cuti sekolah kan.. orang sabah kata "BAH . JANGAN DI KASI LAMA!" =)




    pemandangan Gunung Kinabalu dari Kundasang.. cantik kan? =)



         singgah kundasang tak sah kalau tak beli sayur.. kundasang bermacam-macam jenis sayur.. datuk dan nenek saya juga mempunyai kebun sayur di kundasang..  mejoriti penduduk kundasang bekerja sebagai petani.. 




Kalau ada rancangan nak bermalam, saya sarankan Mesilau Nature Resort Kundasang..Resort ni terletak betul-betul di kaki Guunung Kinabalu.. best brooo!! =D


** Location Of Plan From Kinabalu Park To Mesilau Nature Resort




p/s : kawan-kawan, jangan buang masa cuti sekolah/cuti sem anda dirumah ja.. bercuti la di kampung saya ni..  I LOVE MY VILLAGE KUNDASANG SABAH =)


0 ulasan:

Catat Ulasan

Pages

Dikuasakan oleh Blogger.

About Me

Followers


Messages